poniedziałek, 14 maja 2012

Dzień dobry!

Mam na imię Hania. Jestem dwudziestoparoletnią miłośniczką książek. Czytam, bo lubię. A potem chcę o tym pisać, by inni także to polubili. 

Jestem optymistką, która wierzy w to, że pozytywnymi myślami przyciąga się dobro a wszystko, co robimy dla innych, zapisuje się w magicznej księdze ludzkiej dobroci.

Czytam głównie thrillery i kryminały, ale w istocie rzeczy interesują mnie wszystkie książki. Każda przeczytana książka jest dla mnie niezwykłym doświadczeniem a każda niedokończona daje mi nadzieję na to, że może kiedyś dojrzeję, by ją dokończyć. Chyba nie ma złych książek, są tylko takie, na które jeszcze nie jesteśmy gotowi.

Mam nadzieję, że w Internecie znajdę przyjaciół, którzy tak samo, jak ja cieszą się z każdej przeczytanej strony.

5 komentarzy:

  1. O Kochana, miłośników książek w Internecie nie brakuje :) Witam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne masz imię o ile jest prawdziwe, jesli nie to i tak wybrałaś sobie jedno z moich ulubionych imion. Lubię kryminały będę zaglądać. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakieś komplikacje w USC były i niestety mam inne.

    OdpowiedzUsuń