środa, 30 maja 2012

"Zatrute pióra"

"Zatrute pióra" Antologia kryminału
"Zatrute pióro" Agathy Christie dawno mam za sobą.  Od panny Jane Marple wolę Herkulesa Poirota, więc nie jest to jedna z moich ulubionych książek Christie. 

Dziś jednak nie o tym. Z tej strony o książkach i czytaniu dowiedziałam się, że już za dwa tygodnie ukaże się jedenaście polskich opowiadań kryminalnych. Polskie kryminały (chyba w ogóle rodzime książki) to nie była do tej pory moja bajka, ale jeśli wydawca pokusił się o nadanie zbiorowi takiego tytułu, chyba trzeba przeczytać!

3 komentarze:

  1. A ja od zawsze pereferuję polską literaturę, także kryminalną,więc byćmoże skuszę się na tę antologię.szczególnie, że widzę w spisie treści Romualda Pawlaka i Agnieszkę Krawczyk.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kryminały - Agatha Christie
    Thrillery - amerykańskie

    To było do tej pory moją biblią ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha, zazdroszczę Ci możliwości odkrywania całej reszty:)

    OdpowiedzUsuń