poniedziałek, 4 czerwca 2012


Dzisiejsza wizyta w bibliotece zaowocowała wypożyczeniem następujących książek: 
Graham Masterton Aniołowie chaosu, ponieważ znalazłam ostatnio w Internecie interesującą stronę poświęconą jego twórczości, więc postanowiłam spróbować, jak smakuje. O ile po horrory na razie nie sięgnę, o tyle thrillery mogą mnie zainteresować.
Hakan Nesser Człowiek bez psa, bo kiedyś zaczęłam już romansować z literaturą skandynawską (Jo Nesbo) i nie potrafię sobie przypomnieć, dlaczego tego nie kontynuowałam.
Lauren McCrossan Życie świetnie mi służy, ponieważ nieco mi ostatnio szaro a na okładce przeczytałam "Jeśli zapomniałaś, czym może być zabawa, najwyższy czas sobie przypomnieć". Mam nadzieję, że będzie miło, lekko i przyjemnie.
Agatha Christie Karty na stół z uwagi na to, że uwielbiam książki Christie i z radością czytam wszystkie po kolei. Niestety wiele z nich nie wraca do biblioteki miesiącami, więc z tych, które dziś są dostępne a ich nie czytałam zostały mi raptem trzy.

W bibliotece, jak zwykle zresztą, nie było w ogóle czytelników (zastanawiam się, jak to jest, że tam zawsze takie pustki a jak o jakąś książkę pytam, to akurat wypożyczona), pospacerowałam pomiędzy półkami ze skromnym, ale i tak dobrym, księgozbiorem. Około dwudziestu książek Pattersona czeka aż w końcu je przeczytam. Clive Cussler, którego serdecznie poleca mi koleżanka, również leży na półce (choć nieco przebrany, widać czytywany w mojej wiosce). Thrillery medyczne Michaela Palmera i Kena McClure'a - obiecuję, że wrócę po was najdalej za miesiąc!

6 komentarzy:

  1. Ciekawy stosik. Miłego czytania i czekam na recenzję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jestem w połowie "Życie świetnie mi służy". Na razie mogę powiedzieć, że książka jest taka, jak chciałam "lekka, miła i przyjemna". Idealna wręcz na tak deszczowy dzień.

      Usuń
  2. Chyba raczej nie ma tutaj nic dla mnie. Miłej lektury. Dzięki za odwiedzinki u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nic nie wiadomo;-) Ja czasem widzę coś w bibliotece, czytam informację od wydawcy na okładce i stwierdzam, że pewnie mi się nie spodoba, a lektura kilku pierwszych stron przynosi zupełnie odmienne wrażenia.

      Usuń
  3. Ciekawy stosik,, ta Agathę już kiedyś czytałam, za to na Nessera się czaję już jakiś czas. czekam na twoją recenzję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już prawie kończę "Karty na stół", a potem będzie Nesser. Szczerze mówiąc, nie umiałam wytrzymać, i już przebiegłam wzrokiem przez pierwsze kilka stron - czuję, że czytanie pójdzie mi bardzo szybko.

      Usuń